یکی از بارزترین مشکلات حوزه واقعیت مجازی را می توان متصل شدن آنها توسط سیم هایی به PC دانست! سیم هایی که از طریق آن ها داده ها بین هدست و کامپیوتر رد و بدل می شود. جدیدا یکی از اهداف کمپانی های فعال در حوزه واقعیت مجازی و لوازم جانبی این تکنولوژی، طراحی و ساخت گجت هایی است که این مشکل را رفع کنند.

KwikVR یکی از کاربردی ترین و جدیدترین گجت هایی است که به این منظور راهی بازار شده است. این محصول توانایی حرکت بی حد و مرز در محیط را هنگام استفاده از هدست واقعیت مجازی به شما می دهد

این گجت دقیقا داده ها را به صورت بی سیم و از راه های مختلف مانند WIFI بلوتوث و … از کامپیوتر می گیرد و به هدست واقعیت مجازی می رساند. گفتنی است، این گجت با هدست های HTC Vive و Oculus Rift به خوبی سازگار است. در واقع هدف اصلی این گجت هدست هایی است که کاربرد آن ها با استفاده از کامپیوترهای گیم لذت بخش می شوند و حتما باید آن ها را از طریق سیم به کامپیوتر متصل نمود.

وزن ۴۵۰ گرمی این محصول روی کمر اشخاص اصلا احساس سنگینی و یا … ایجاد نمی کند. دو پورت USB و یک پورت HDMI از جمله راه های ارتباطی این گجت هستند. شرکت سازنده تضمین می دهد که این گجت ارتباط را کمتر از ۱۲ میلی ثانیه انجام می دهد و هیچ مشکلی هنگام استفاده برای اشخاص ایجاد نمی کند.

قیمت نهایی این محصول هنوز اعلام نشده است! احتمال می دهیم که قیمت این گجت در بازه قیمتی رقیب خودش یعنی TPCast که توسط کمپانی HTC ساخته شده است، عرضه شود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *