دقیقا قبل از کنفرانس توسعه دهندگان واقعیت مجازی گوگل، این غول تکنولوژی اپلیکیشن جدیدی را برای هدست واقعیت مجازی Daydream عرضه کرد. Audio Factory عنوانی است که برای این اپلیکیشن انتخاب شده است. ماهیت واقعیت مجازی غرق کردن افراد در دنیایی است که آن ها می خواهند، این کار توسط تکنولوژی فوق پیشرفته این وسایل و لوازم جانبی آن ها مانند میکروفون ها، اسپیکرها و… صورت می گیرد. نرم افزار معرفی شده توسط گوگل دقیقا بخش صوتی این تجربه را به عهده خواهد داشت.

گفتنی است که موتور تازه نفس Spatial Audio پشتیبانی Audio Factory را انجام می دهد. این تکنولوژی نویزهای مختلفی را در فضای اطراف کاربر پخش می کند تا اجسام برای کاربر متحرک جلوه نمایند.

طراحان این نرم افزار، آن را تجربه فوق مهیجی از واقعیت مجازی معرفی می کنند که همه چیز را مدیون موتور Saptial Audio است. این بازی شما را به حرکت و پیدا کردن راه در طبقات مختلف یک ساختمان می کشاند و به شما لذت تجربه یک احساس کاملا متفاوت را هدیه می دهد.

Audio Factory در گوگل استور در دسترس است. این اپلیکیشن با تمام هدست های ساخته شده توسط گوگل هم خوانی دارد. برای دانلود این بازی اینجا کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *