همه ما ایسر را به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان کامپیوترها و قطعاتشان می شناسیم! اما این کمپانی چند سالی است که فعالیت های متفاوتی را نیز انجام میدهد. برای مثال چند سال گذشته بخشی را برای تولید گوشی راه اندازی کرد که تا اکنون نیز به خوبی فعالیت کرده است. این غول فناوری به تازگی دوربینی برای واقعیت مجازی تحت عنوان Holo 360 را رونمایی کرده است. گفتنی است که این دوربین با سیستم عامل آندروید کار می کند و قابلیت هایی همچون تلفن همراه را دارد که به واسطه همین قابلیت ها می توانید از آن به عنوان تلفن همراهتان نیز بهره ببرید.

متاسفانه کمپانی ایسر اطلاعات کاملی را از این دوربین منتشر نکرده است. اما به طور حتم توانایی فیلم برداری ۳۶۰ یکی از اصلی ترین ویژگی های آن خواهد بود. شکل و طراحی ظاهری آن نیز بیشتر از هرچیزی شبیه یک تلفن همراه است.

تلفیق کردن این دو وسیله کاربردی ایده ای بسیار جذاب است. این ایده به سرعت به محبوبیت بالایی رسید به طوری که خبرهایی از تعبیه شدن این قابلیت روی آیفون ۸ توسط کمپانی بزرگ اپل به گوش رسیده است. گفتنی است که استفاده از این دوربین به هیچ وسیله جانبی دیگری وابستگی ندارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *