۱۸ آوریل زمانی است که برنامه محبوب و پرکاربر گوگل Earth است. همه ما به خوبی با Earth گوگل آشنا هستیم و می توانیم آن را جزء برنامه هایی مبتدی VR دسته بندی کنیم. شما در کره زمین به صورت ۳۶۰ درجه می چرخید و بدون محدودیت به هرجایی که میخواهید می روید.

حالا گوگل با پیشرفت تکنولوژی VR و گسترش آن بین افراد، تصمیم گرفته است مرزهای این برنامه محبوبش را گسترش دهد. قرار است که این برنامه بر پایه VR طراحی شود تا کاربر تجربه ای فوق العاده تر و واقعی تر از گشت و گذار در زمین را داشته باشد.

البته ممکن است گوگل این کار را در این بروزرسانی انجام ندهد! چرا که هیچ منبع موثقی از آن نیست و گوگل هم از بروز دادن اطلاعات خودش جلوتر از مراسم خودداری کرده است. گفتنی ها از شنیده ها و منابعی بدست آمده که می شود روی آن ها حساب ویژه باز کرد.

چیزی است که قطعی است. تبدیل شدن برنامه Earth به یکی از کاربردی ترین برنامه های واقعیت مجازی می باشد. هم اکنون تیم VR گوگل با تیم جغرافیایی آن همکاری های بسیار نزدیکی برای تبدیل کردن Earth به یکی از برنامه های واقعیت مجازی را دارند.

گوگل قصد دارد، همانطور که در فضای معمولی و رایج اولین و برترین برنامه گشت و گذار در جهان را ارائه کرده بود، در زمینه واقعیت مجازی نیز پویا باشد و نام اولین و بهترین را برای خودش به ثبت برساند. برنامه های مختلفی وجود دارند که حتی شمار آن ها نیز از دست خارج است. همه آن ها به نوعی مانند Google Earth طراحی شده اند. اما بهترین و کاربردی ترین آن ها برنامه محبوب گوگل است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *