End Space VR

بازی های اکشن فضایی یکی از بهترین ژانرهایی هستند که با VR همخوانی فوق العاده ای دارند. End Space VR کاملا این سخن را تایید می کند. در این بازی شما موظف به کنترل سفینه فضایی هستید که می بایست دشمنان خود و دیگر فضاییان را یکی پس از دیگری نابود کنید و سعی در زنده ماندن نمایید. گرافیک فوق العاده بالای این بازی، صحنه های متعدد اکشن آن را به یکی از بهترین تجربه های گیم شما تبدیل خواهد کرد.


Fractal Combat X

یک بازی رایگان و هوایی با طراحی عالی! سوار بر جت خود در آسمان دشمنانتان را نابود کنید و همزمان از تجربه یکی از بهترین اپ های واقعیت مجازی لذت ببرید. گفتنی است که این بازی را می توانید به دو صورت معمولی و واقعیت مجازی روی گوشی تان تجربه کنید. برای این بازی شما ملزم به استفاده از کنترل می باشد. تنها راه هدف گیری و کنترل جت در حالت واقعیت مجازی از طریق کنترل می باشد. بدست آوردن پول به شما کمک می کند که اسلحه و دیگر امکانات را درون بازی خرید نمایید و هربار تجربه ای فوق العاده تر را پشت سر بگذارید. البته این کار را از طریق پول واقعی نیز می توانید انجام دهید.


InCell VR

بازی عجیب و سرگرم کننده می خواهید! In Cell VR را تجربه کنید. این بازی شما را به یک گردش فوق العاده در بدن انسان دعوت می کند. از بین بردن ویروس های بدن هدف اصلی این بازی است. این بازی نیز از آن دسته بازی های واقعیت مجازی که می توانید آن را با هدست واقعیت مجازی و یا بدون آن تجربه کنید. مسلما استفاده از هدست بر کیفیت و هیجان بازی تا حد بسیار بالایی می افزاید.


Lamper VR: Firefly Rescue

دنباله‌ای برای بازی Lamper VR که از بهترین‌های سبک رانر است. این بار در Lamper VR: Firefly Rescue با گرافیکی بهتر و تجربه‌ای بی پایان در گیم‌پلی بازی مواجه خواهید شد. همچنین برای بازی کردن نیازی به استفاده از کنترلر نیست. با تکان دادن سر به تنهایی  می‌توانید بازی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *