VRTV Video Player یکی از کاربردی ترین اپ ها برای پخش ویدیوهای واقعیت مجازی است. همه ما به خوبی می دانیم یکی از بروزترین تکنولوژی هایی که می تواند دروازه های جدیدی را بر روی انسان بگشاید، VR یا واقعیت مجازی است.

برای تماشای ویدیوهای واقعیت مجازی به چند وسیله نیاز داریم. اولین و مهم ترین آن ها یک دستگاه واقعیت مجازی است. و بعد از آن یک تلفن همراه. شما ابتدا با دانلود و ذخیره سازی ویدیو در گوشی خود زمینه را برای عملی کردن تماشای ۳۶۰ ایجاد خواهید کرد. پس از ذخیره سازی کافی است که یک هدست واقعیت مجازی داشته باشید تا بتوانید تجربه ای فوق العاده از VR را کسب نمایید.

اپلیکیشن VRTV Video Player یکی از کابردی ترین برنامه ها برای پخش ویدیوهای واقعیت مجازی بشمار می رود. شما با کمک این نرم افزار می توانید ویدیوها را با بهترین کیفیت ممکن پردازش و تماشا نمایید.

این اپ که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است، کاملا مانند یک ویدیوپلیر عادی طراحی و عرضه شده است. تنها تفاوت VRTV Video Player با نرم افزارهای عادی، پشتیبانی از فرمت های مخصوص VR می باشد.

بدون شک این تکنولوژی آینده‌ی روشنی در پیش خواهد داشت؛ به طوری که به زودی استفاده از آن در صنعت‌های مختلف به قدری زیاد می‌شود که شاید یک روز فیلم‌های روز سینما را با این تکنولوژی تماشا کنیم. برای دانلود این اپلیکیشن که تنها در پلی‌استور گوگل دارای صد هزار دانلود است، می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی ها:
– پشتیبانی از تمام فرمت های ویدیوهای مربوط
– دارا بودن دستورات و حالات مختلف برای پخش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *