واقعیت مجازی یکی از جدیدترین تکنولوژی هایی است که هنوز به اندازه کافی بالغ نشده است. وضعیت اکنون واقعیت مجازی، دقیقا مانند زمانی است که گوشی های هوشمند به تازگی طراحی شده بودند و هنوز هیچ محتوای غنی ای برای آن ها وجود نداشت! در این بین کمپانی HTC که بهترین و قدرتمندترین هدست موجود را در دست دارد، تصمیم گرفته تا برای هدست خودش یک بانک نرم افزاری مانند اپ استور بسازد.

این فروشگاه تحت عنوان Viveport قرار است فعالیتش را شروع کند و محتواهایی را که برای هدست HTC vive طراحی شده، در اختیار کاربران قرار دهد. این محتوا دقیقا مانند اپ استور اپل می تواند در دسته بندی های مختلفی قرار بگیرد. اخبار، بازی، نرم افزار، فیلم و… از جمله این دسته بندی ها می باشند.

نکته برجسته این فروشگاه، یک فضای بزرگ با قابلیت شخصی سازی است که قرار است در اختیار کاربران قرار بگیرد. این فضا Vive Home نام خواهد گرفت که فضایی برای قرار گیری اپ ها و ویجت ها خواهد بود.

البته گفتنی است که فروشگاه Viveport هنوز در نسخه بتا می باشد و کامل نشده است! احتمالا تا اواسط امسال نسخه نهایی این اپ منتشر شود و برای همه کاربران HTC قابل استفاده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *