لئوناردو یک استارت مجارستانی است موفق به طراحی نرم افزار واقعیت مجازی شگفت انگیز برای PC و مک شده شده است. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا اشیائی را که در دنیای واقعیت مجازی رو به روی شما به نمایش در میاید، کنترل کنید.

در این سیستم سنسورهای مختلفی روی کامپیوتر نصب می شود و کاربر هم عینک سه بعدی را به چشم می زند تا بتواند وارد دنیای مجازی بشود و کنترل کامپیوترش را به شیوه ای فوق العاده اعجاب انگیز به دست بگیرد.

لئوناردو، می تواند یک محیط مجازی و در عین حال تعاملی را شکل دهد که در آن اشیاء به صورت سه بعدی به نمایش در میایند و کاربر می تواند آن ها را کنترل کند یا تغییر بدهد.

این نرم افزار فوق حرفه ای حدود ۲۰۰۰ دلار هزینه دارد، سنسورها و کنترل های این نرم افزار نیز حدود ۵۰۰ دلار برای شما هزینه دارد. اما لئوناردو اطمینان داده است که هزینه نسخه پیشرفته را نصف این کند و نسخه ارزان و پیشرفته راهم با هزینه ای ۵۰ دلاری به بازار بفرستند.

این نرم افزار، نمونه ای ساده از واقعیت مجازی می باشد که مدتی قبل از قدرت گرفتن واقعیت مجازی به شیوه امروزی معرفی شد و جنجال های بسیاری را در دنیای تکنولوژی ایجاد کرد.

این نرم افزار دقیقا مانند واقعیت مجازی شما را وارد دنیای مجازی می کند و به شما اجازه می دهد که اشیاء را لمس کنید. محدودیت های فوق العاده زیادی پیش روی این نرم افزار است ولی همه این محدودیت ها در هدست های واقعیت مجازی از بین رفته و به بهترین شیوه ممکن دنیای واقعی و مجازی را باهم ترکیب می کند.

 

2 دیدگاه برای “سیستم واقعیت مجازی لئوناردو شما را به دنیای فیلم های تخیلی می برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *