در حال حاضر هدست واقعیت مجازی HTC بهترین و پیشرفته هدست واقعیت مجازی بشمار می آید که بی نقص ترین تجربه ممکن را از واقعیت مجازی به افراد ارائه می دهد. اما این تجربه جذاب توسط تعدادی سیم به کامپیوترهای گران قیمت متصل می شود و محدودهای بسیاری را برای شما ایجاد می کند.

اما ورژن جدید HTC vive یا نسخه بعدی هدست واقعیت مجازی HTC همه این محدودیت ها را کنار می گذارد و کاملا بدون سیم به کامپیوتر متصل می شود. این می تواند راهی برای آزادی عمل باشد و در عین حال حجم انبوهی از اطلاعات به صورت بی سیم رد و بدل شود.

ورژن جدید این هدست به صورت نمایشی در نمایشگاه کامپیوتکس تایوان به نمایش گذاشته شده بود اما مدیران HTC از زمان عرضه این هدست هیچ سخنی به میان نیاوردند.

گرگوری بریانت یکی از چهره های برجسته اینتل می گوید: ما فناوی WiGig اینتل را با HTC ترکیب می کنیم ت بهترین بازده ممکن را بدست بیاوریم و به یک تجربه فوق العاده از واقعیت مجازی با آزادی عمل کامل برسیم.

مطمعنا ورژن جدید HTC vive یعنی آینده تکنولوژی واقعیت مجازی! همه به خوبی می دانیم که هر چقدر اپل و سامسونگ در دنیای تلفن های هوشمند موفق و پیشرو هستند، این مسئله در دنیای واقعیت مجازی برای HTC منظور می شود. پس بهتر است منتظر بنشینیم و ببنیم آینده واقعیت مجازی چگونه رقم می خورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *