بیلد ۲۰۱۷، مراسمی بود که مایکروسافت از آن برای معرفی اولین کیت توسعه واقعیت مجازی خودش استفاده کرد. این کیت توسعه برای طراحی عناوین مربوط به VR و البته AR به کار خواهد رفت. نکته جالب این است که کمپانی های دیگری مانند HP و Acer توانایی پشتیبانی کردن از این تکنولوژی را دارند. این توانایی به آن ها اجازه داد که اولین هدست های واقعی مجازی خودشان را با قیمت های ۲۹۹ و ۳۲۹ دلار راهی بازار کنند.

مضامین ساخته شده برای هدست واقعیت مجازی Hololens را دیده ایم. این کیت توسعه واقعیت مجازی دقیقا می تواند مضامینی اینچنینی را تولید کنند. گفتنی است که سنسورهای موقعیت سنج و عدم حضور دوربین خارجی از جمله ویژگی هایی هستند که هدست های ساخته شده به وسیله این تکنولوژی خواهند داشت.

این هدست ها تنها با ویندوز ۱۰ قابل کارکرد خواهند بود این اتصال به آن ها اجازه میدهد که سخت افزار بسیار قدرتمندی برای پردازش نیاز نداشته باشند. این موضوع دقیقا همان برگه برنده در مقابل هدست های گوگل و HTC است.

متاسفانه اطلاعات زیادی از هدست های در دست ساخت توسط این کیت موجود نیست! اما حدس میزنیم که هدست های واقعیت مجازی Acer دقت تصاویری حدود ۱۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *