خواستگاری به وسیله واقعیت مجازی می تواند یکی از عجیب ترین نوع خواستگاری باشد به ویژه وقتی برای اولین بار اتفاق بیوفتد و نام شما در رسانه ها نقل گفت و گوها شود! زمانی که هدست محبوب HTC vive به کمک کمپانی والو در حال طراحی بود، یکی از کارمندان کمپانی والو که نسخه آزمایشی این هدست را دراختیار داشت، به وسیله آن یک خواستگاری مدرن از دختر موردنظرش کرد! این کارمند که چندلر مارچ نام دارد پس از دعودت دختر مورد علاقه اش به کمپانی والو، یک هدست آزمایشی به او داد، سپس به وسیله یک وسیله که مخصوص این هدست طراحی شده بود، از وی خواستگاری کرد.

همانطور که در تصویر میبینید، مارچ یک حلقه مجازی را در مقابل دختر گرفته است. هدست این حلقه را شناسایی کرده و به صورت مجازی به نمایش در میاورد. البته هنگامی که دختر هدست را از روی صورتش بر میدارد با یک حلقه واقعی رو به رو می شود.

البته بد نیست بدانید، این تنها خواستگاری نیست که به وسیله تکنولوژی صورت گرفته است! در سال ۲۰۱۵ نیز یکی از کارمندان گوگل، به وسیله گوگل کاردبورد خواستگاری کرد! باید ببینیم این تکنولوژی فوق کاربردی در سال های آینده و زمانی که به صورت گسترده در اختیار افراد قرار بگیرد، چه اتفاقاتی را رقم میزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *